Activitati de remediere – Program ,,Scoala dupa scoala”

Incepand  din luna septembrie a fost reluat Programul de remediere scolara- Program Scoala dupa scoala, de care beneficiaza 40 de elevi.  Au fost reorganizate grupele de remediere si aplicate teste initiale elevilor nou intrati in program. Programul se desfasoara 4 zile pe saptamana, 3 ore pe zi. Consilierul psiholog a realizat activitati specifice cu copiii de la programul de remediere, cat si cu parintii, acolo unde a fost nevoie.  Cei  40 de copii beneficiari ai programului, primesc zilnic  o masă caldă la prânz.

DSC00560 DSC00562 DSC00563 DSC00564 DSC00597 DSC00600 DSC00601 DSC00604 DSC00606 DSC00608 DSC00611 DSC00613 DSC00614

………………………………………………………………………………………………………………………………

104 105 106 107 108 109 110 111 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122

 

Abilitati manuale – Arta 

În cadrul programului de remediere scoalara-Program Şcoală după şcoală, alternativ cu remedierea, se realizează activităţi educative şi de timp liber, extracurriculare, conform unui plan înainte stabilit.

  • “Şi păpuşile au suflet” – teatru de păpuşi bilingv (român-romani), cadrul didactic alege împreună cu copiii povestea sau poveştile preferate ale acestora, realizează împreună păpuşile în atelierul de creaţie şi pun în scenă piesa de teatru pentru colegii lor din şcoală, pentru părinţii lor şi alţi membri ai comunităţii. Copiii descoperă tainele lumii teatrului, îşi dezvoltă creativitatea şi simţul artistic, învaţă să lucreze în echipă, îşi dezvoltată motricitatea fină.
  •  „Oricine e artist” – atelier de pictură şi desen. Copiii sunt îndrumaţi de cadrul didactic să creeze lucrări deosebite, pe care le vor expune în şcoală la sfârşitul lunii a şasea. Prin metoda “turul galeriei” va fi aleasă lucrarea cea mai reuşită, iar câştigătorul va fi premiat cu o diplomă. Activitatea a urmărit educarea spiritului artistic, educarea spiritului critic, încurajarea exprimării punctului de vedere
  • „Laboratorul celor mici” – copiii învaţă prin experimente, ce înseamnă ştiinţa şi cum se aplică ea în viaţa de zi cu zi. “De ce crezi că se schimbă culorile copacilor? De ce crezi că prăjitura a crescut aşa mult în cuptor? De ce fulgeră?”

bun 1 bun 2 bun3 bun4 bun5 bun6 casa1 casa2 casa3 casa4 casa5 g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 t1 t2 t3 t4 t5 to1 to2 to3 to4 to5 to6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Activitati cu consilierul psiholog

 

 

 

ps1 ps2 ps3 ps4 ps5 ps6